środa, 1 kwietnia 2009

26. Naj notka świata!!!

Heja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co u was??? Dawno nie pisałam, bo miałam szlaban :( Ale już po wszystkim!!! Dziś 6 tematów!!!

  • Nowe LPS z imienin
  • Nowe zestawy
  • Karty z LPS
  • Nowe LPS
  • Mc Donalds
  • ...


No więc zaczynamy!!!!

***



Nowe LPS z imienin










Plum











Kubuś

















Kasia




















Tutu i Money










***


Nowe zestawy









Zestaw piknikowy


























Fajny zestaw























Kosmetyki




























kosmetyki2


























Mazaczki














***




Karty z LPS









Piotruś- Chyba wszyscy znają tą gre!












***



Nowe LPS



























***
Mc Donalds
Mam takie zestawy:






Zawartość: Karteczki, bransoletka, kredeczka
































Zawartość: Naklejki, notes, bransoletka.


































***


...
To jest mój Cory(korii).................


Cory


Do notki 27!!!

3 komentarze:

  1. jesteś na glitach?Ja tak podaj swój nick moj blog:littlestpetshops.blox.pl mam drugi ale nie pamiętam nazwy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I po co wam BLOG o LPS???

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm...mnie się w ogóle wszystko podoba ;D
    Ogólnie fajowy blog ;D

    OdpowiedzUsuń