środa, 4 lutego 2009

5.Opis i... PA PA!!!

Cześć!!! Dzisiaj kupiłam fajny organizator z kotkami.Dam teraz opis mojego LPS (naj starszego).
Opis kotka.
Kotek o imieniu Mruczusia jest
naj, naj, naj starszy. Jest rasy
syjamskiej. W zestawie ma
przezroczysto-różową koronę.
PYT. Jak się do mie dostała?
ODP.Kupiłam w sklepie- bez
okazji.
A tak w ogóle, to wiecie o nowej gazetce ''LPS Zakątek zwierzątek''? Ja ją kupiłam. Kosztuje
5zł 90gr!!!
W tak prostym konkursie można wygrać nawet LPS VIP!!!
Jest domek dla LPS!!!
Naklejki!!!!!(do gazety) :-( !!!
16 kart z danymi LPS!!!
Wszystko super!!!
Mam kilka zdjęć oto przyjaciele LPS:


Pewnie myślicie, że jutro nowy temat?
Jutro nie ma tematu może dopiero w niedziele.
Więc PA, PA, PA, PA, PA, PA, PA, PA, PA, PA,
PA, PA, PA, PA, PA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Do ndz. (może...) Pa, PA, Pa, PA, PA, Pa, Pa.!!!!

2 komentarze:

  1. Fajne! Alw mogłaś dodać zdjęcie swojego kotka LPS :) A tak przy okazji ja mam 4 petki czyli dwa razy 1+1 a z pierwszego dwupaku jest... najstarsza panda z rowerkiem ;) Nazwałam ją dygotka xDD Zapro do mnie na bloga o petszopkah xDD Ale nie pamiętam nazwy (wanstme) jak masz skype to wklej to: (wanstme) A zaobaczysz o jaką emotkę mi chodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam chyba 56 pet shopów

    OdpowiedzUsuń